Қазақстандық кинонарықта қараша айында күтпеген шиеленіс туындады. Киносыншы Кәрім Қадырбаевтың айтуынша, отандық прокатта бірнеше фильм бір мезетте жарық көріп, соның салдарынан бәсекелестік тым күшейіп кеткен, деп жазады qandastar.kz
Апта басында продюсерлер Яна Рай мен Дарья Дунич өздерінің «Gold’n’Рахат» фильмін кинотеатрлардан кері қайтарып, бұл нарықта үлкен талқылау туғызды. Қадырбаевтың пікірінше, бұл картина көрермен назарын аудара алмай, алғашқы уик-эндте тіпті топ-10-ға да кірмеген.

Киносыншының айтуынша, қараша прокатына тым көп қазақстандық фильмнің қатар түсуі жағдайды одан әрі қиындатқан. «Жездуха Кореяда» мен «Алло» фильмдерінің авторлары өз аудиториясына сеніп, бұрынғы жетістіктерін қайталай алмады. Ал «Шай в большом городе» жобасының продюсері жеке өмірге қатысты даулы мәлімдемелер арқылы қызығушылық оятпақ болғанымен, жиналатын кассаға бұл әрекет оң әсер етпеген.
Қадырбаев сонымен бірге дұрыс маркетингтік стратегия қолданған жобаларды да атап өтті. Оның сөзінше, «Ауру» және «N37» картиналары премьераға дейін белсенді жарнама жүргізіп, блогерлермен интеграция, қала ішінде перформанс сияқты тәсілдерді пайдаланып, көрерменді тарта алды. Қазіргі таңда бұл фильмдердің көрсеткіші жақсы.
Дегенмен, киношолушы отандық авторлардың екі маңызды факторды ескермегенін айтады. Біріншіден, Дариға Бадыковтың «Ыстық ұя» драмасы үлкен сұранысқа ие болып, жеті апта бойы тұрақты түрде жоғары жинау көрсеткен. Екіншіден, голливудтық «Иллюзия обмана 3» фильмінің де аудитория тартуы отандық жобалардың бәсекесін күшейтіп жіберген.
Кәрім Қадырбаевтың сөзінше, осындай күрделі жағдайда премьераға асығып шығу немесе маркетингке жеткілікті көңіл бөлмеу – фильмнің прокаттағы нәтижесіне тікелей әсер ететін басты себептердің бірі.



