Жаңалықтар

Алматылық азамат автосалонда алданып қалды

Фото: ашық дереккөз

Кім ойлаған, жаңа көлік сатып алу үлкен қиындыққа айналуы мүмкін деп? Алматы облысының тұрғыны 9 300 000 теңгеге көлік сатып алып, жайлы сапарға шыққысы келген еді. Алайда, автосалоннан жаңа көлігін алып үйіне келген соң, көліктің кузовында бояудың ізі байқалып қалды. Жылтыраған лактың астынан сапасыз жөндеудің іздері көрініп тұрды, деп жазды qandastar.kz

«Мен таң қалдым! – дейді сатып алушы. – Жаңа көлікте мұндай кемшілік қалай болуы мүмкін? Мен танымал брендке сеніп, мінсіз сапаны күткен едім!»

Ашуланған ер адам автосалонға барып, кемшілікті түзету немесе ақшаны қайтаруды талап етті. Бірақ оны үмітсіздік күтті: басшылық талапты елемеумен болып, «өндірістің ерекшеліктері» деген түсініксіз жауап берді.

Үміті үзілген ер адам Алматы облысының Сауда және тұтынушылар құқығын қорғау департаментіне (СТҚҚД) жүгінді. Департамент мамандары дереу іске кірісіп, заңгерлік көмек көрсетіп, шағымды дұрыс толтыруға көмектесті. СТҚҚД қызметкерлерінің шешімді әрекетінің арқасында сатып алушыға ақаулы көліктің орнына жаңа көлік берілді.

«Департамент мамандарының тез әрекет еткені үшін шын жүректен алғыс айтамын. Олардың көмегі болмаса, мен бұл мәселемен жалғыз қалып қалатын едім», – деп бөлісті сатып алушы.
СТҚҚД мамандарының айтуынша, мұндай жағдайлар соңғы кездері жиі кездесіп жатыр.
«Соңғы алты айда бізге осындай жеті шағым түсті», – дейді департамент өкілі. – «Сатып алушылар жасырын зақымдар, кепілдік міндеттемелерді бұзу және көліктің жарияланған сипаттамаларына сәйкес келмеуі туралы шағымданады».

СТҚҚД маманы келесідей кеңес береді:

  • Көлікті сатып алар алдында мұқият тексеріңіз. Кішкене сызаттарға, сынықтарға немесе бояудың іздеріне назар аударыңыз.
  • Көліктің тарихын тексеріңіз. Сатушыдан көліктің техникалық жағдайы және құжаттары туралы толық ақпарат алыңыз.
  • Сатып алу-сату туралы шартты мұқият оқыңыз. Кепілдік міндеттемелердің дұрыс жазылғанына көз жеткізіңіз.
  • Барлық құжаттарды сақтаңыз. Чектер, шарт және басқа құжаттар сіздің құқықтарыңызды қорғау үшін қажет болады.

Егер сіз өзіңізді осындай жағдайда тапсаңыз:

  • Автосалонға жазбаша шағым жазыңыз. Мәселенің мәнін және өз талаптарыңызды толық сипаттаңыз.
  • Сауда және тұтынушылар құқығын қорғау департаментіне жүгініңіз. Мамандар сізге тегін кеңес береді, құжаттар дайындайды және сотта сіздің мүдделеріңізді қорғайды.

Сіздің құқықтарыңыз заңмен қорғалған!

Негіз ретінде сатушыларды тиісті сападағы тауарларды беруге міндеттейтін «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасының Заңын пайдалануға болады.Өз құқығыңызды қорғаудан қорықпаңыз-мұндай жағдайлар көбінесе тұтынушылардың пайдасына аяқталады. Жаңа көлік сатып алған кезде де «сен, бірақ тексер» деген ұстанымды ұмытпаңыз.

Ілмектер

Осы айдарда

Пікір үстеу

Close