
Фото: ranking.kz
«Молодёжь Казахстана» 2024 жылғы зерттеуіне сәйкес, еліміздегі жастардың бос уақытын өткізу тәсілдерінің бірі — интернет арқылы фильмдер мен сериалдарды қарау. Бұл саланың танымалдығы өте жоғары: зерттеуге қатысқандардың 42,2%-ы үнемі, ал 38,4%-ы уақытында уақытылы осындай контентпен айналысады. Тек 3,5% жастар мұндай қызығушылық танытпайды, деп жазды qandastar.kz
Фильмдер мен сериалдарды көру кезінде жастардың басым бөлігі — 58,8%-ы — тегін платформаларды пайдаланады. Танымал тегін сайттар қатарында HDrezka, KinoGo, KinoBar, Zetflix, Seasonvar және the-cinema.online бар.
Ал ақылы платформаларды пайдалану төменірек: 14,1% жастар Қазақстанның Bee TV, Kazakhtelecom TV+, Qazaqsha секілді сервистерін, 10,3% шетелдік Netflix, Prime Video, HBO max, Apple TV+, Disney+ сияқты қызметтерді, ал 9,7% ресейлік КиноПоиск, ivi, Premier сынды платформаларды таңдайды.
Контент таңдауда да ұлттық өндіріске сұраныс жоғары — 57,7% жастар қазақ фильмдері мен сериалдарын көреді. Одан кейін ресейлік (45,1%), голливудтық (41,9%), түрік (24,3%), еуропалық (23,8%), корей (20,4%), жапон анимесі мен фильмдері (12,1%), қытай (7,9%) және үнді фильмдері (7,1%) сынды бағыттар келеді. 8,4% жастар фильм немесе сериалдарды қарауға қызықпайды.
Бұл деректер Қазақстан жастарының мәдени таңдауы мен цифрлық платформаларды пайдалану деңгейінің дамып жатқанын көрсетеді. Ұлттық контенттің сұранысқа ие болуы — жергілікті киноиндустрияның өсуіне үміт береді.